This post is also available in: svSvenska

Hvordan er du sammensatt?

Alle mennesker er unike på hver sin måte. Dette gjelder også når det kommer til kosthold og trening. Vil du vite hva som er best for deg?

Gentest for kosthold og trening

gentest menneske

Genene

Gener forteller deg hva som er unikt med kroppen din. Hos oss tester du dine gener hos verdensledende eksperter innen genforskning knyttet til kosthold og trening. Informasjonen samles på en forståelig måte som gir deg kunnskapen du trenger.

gentest kosthold

Kosthold

Det finnes mange dietter der ute, men det finnes ikke én diett som passer alle. Vi skreddersyr derfor en diett spesielt for deg, basert på dine gener, din livsstil og dine mål. Når du spiller på lag med kroppen din oppnår du de beste resultatene.

gentest trening

Trening

Genene dine påvirker hvilken effekt du får av å trene. En gammel myte sier at jo hardere du trener, jo mer får du igjen. Slik er det dessverre ikke. Får du optimale resultater med å trene rolig og lenge, eller intensivt og kort?

KK Stil tester; «Snarvei inn i julekjolen?»

En kombinasjon av kostholdsprogram og gentest, sammen med Exima hos Bodyfly Frogner. Vår testperson gikk ned 12 kilo på 28 dager og nesten 30 kilo i løpet av 4 måneder!

Les hele artikkelen her (åpner PDF i nytt vindu).

Tone Vid Skipå

Novermber, 2015, Kvinner & Klær

I dag nådde jeg endelig målet – og mye mer enn det! 25 kilo er borte. Jeg tar nå de riktige matvalgene, lytter til kroppen og metthetsfølelsen. Gjennomgangen av mine gener med ernæringsfysiolog ga meg verktøyene for lykkes. Livsstilsendring nytter! Lisbeth (50)

Redaktør

Etter å ha fulgt rådene om å spise mindre umettet fett, begrense fett fra meieriprodukter og redusere karbohydratinntaket til 25% har jeg for første gang kjent på følelse av å bli merkbart mett. Sidsel (44)

Sidsels fabuleringer

DNA selvtest
Selvtest og elektronisk rapport

Ta en DNA selvtest i dag og få svar på:

  • Hvilken diett som er riktig for deg basert på ditt DNA.
  • Om du er genetisk disponert for overvekt.
  • Hvilken fordeling av karbohydrater, proteiner og fett er optimalt for å nå ditt daglige kalorimål.
  • Om du legger på deg av karbohydrater eller fett.
  • Om du har fordel av eksplosiv eller utholdenhetstrening.
  • Hvilken trening og aktiviteter som øker forbrenningen.
  • Hvordan du setter mål for kosthold og trening, og når dem – hver eneste gang!
1.990,-